Nie pamiętam hasła do Panelu klienta JCHost.pl
Logowanie do Panelu klienta JCHost.pl umożliwia zarządzanie posiadanymi usługami, w tym płatnościami za nie. Dane do logowania ustalane są na etapie rejestrowania konta i pierwszej usługi. Z tego artykułu dowiesz się, co zrobić, jeśli nie pamiętasz hasła do Panelu klienta JCHost.pl oraz dowiesz się, jak zmienić hasło na nowe.
Podczas rejestracji pierwszej usługi, tworzone jest konto klienta. Adres e-mail, używany także do korespondencji, będzie od teraz również loginem do Panelu klienta. Hasło ustalasz indywidualne w kolejnych krokach rejestracji.
Po utworzeniu konta możesz zalogować się do Panelu klienta, a następnie zaktualizować hasło, tj. zmienić na nowe. Z tej opcji skorzystasz jedynie wtedy, kiedy znasz obecne hasło dostępu. Jego podanie będzie konieczne podczas zmiany hasła.
Nie pamiętam hasła do Panelu klienta
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Jeśli logowanie nie udało się, sprawdź poprawność danych logowania.
- Skorzystaj z opcji Nie pamiętasz hasła?
- Poda adres e-mail logowania.
- Odbierz wiadomość z linkiem do zmiany hasła
- Następnie zmień hasło dostępu.
Znam obecne hasło do Panelu klienta
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Po lewej stronie ekranu skorzystaj z przycisku Uaktualnij.
- Kliknij Zmień hasło, a następnie wprowadź obecne i nowe hasło dostępu.
- Kliknij Zapisz zmiany, aby zatwierdzić zmianę hasła.