Logowanie do Panelu klienta JCHost.pl
W chwili zakończenia rejestracji usług w JCHost.pl otrzymasz dostęp do Panelu klienta. Zalogowanie się do obszaru klienta JChost.pl zapewnia dostęp i zarządzanie wszystkimi usługami hostingowymi i domenami, tworzenie nowych zamówień, przeglądanie faktur, dostęp do DirectAdmin. Wykonaj logowanie do panelu klienta JCHost.pl i zarządzaj kontem.
- Jak zalogować się do Panelu klienta JCHost.pl?
- Nie pamiętam hasła do Panelu klienta JCHost.pl
- Jak wylogować się z Panelu klienta JCHost.pl?
Na adres e-mail wskazany podczas rejestracji usług w JChost.pl, otrzymasz potwierdzenie otrzymania dostępu do Panelu klienta dla Twojego konta. W wiadomości e-mail znajdziesz:
- adres, pod którym możesz zalogować się do Panelu klienta,
- dane do logowania, tj. adres e-mail oraz hasło ustalone podczas rejestracji.
Jak zalogować się do Panelu klienta JCHost.pl?
W wiadomości powitalnej, przesłanej po zakończeniu rejestracji pierwszej usługi, otrzymasz informacje o danych do logowania. Wśród nich będzie wskazany adres URL umożliwiający logowanie do Panelu klienta. Kliknij link, aby przejść do logowania. Dostęp do okna logowania do Panelu klienta uzyskasz także przechodząc na stronę główną JCHost.pl i klikając Panel klienta.
- Logowanie do Panelu klienta wykonasz pod adresem: https://www.jchost.pl/clients/clientarea lub na stronie głównej JCHost.pl > kliknij Panel klienta.
- W nowym widoku wprowadź dane do logowania:
- Skorzystaj opcjonalnie z opcji Zapamiętaj mnie, aby zapisać hasło w przeglądarce internetowej (niezalecane).
- Kliknij Zaloguj się, aby przejść do Panelu klienta.
W oknie logowania podaj adres e-mail i hasło, wskazane podczas rejestracji pierwszej usługi lub ustalone później, w czasie korzystania z konta i usług. Po udanym logowaniu zostaniesz przekierowany do Panelu klienta, gdzie będziesz mógł zarządzać posiadanymi usługami, w tym płatnościami, sprawdzić termin ważności usługi, ustawić dane abonenta i dane kontaktowe, przejść do paneli konfiguracji poszczególnych usług.
Nie pamiętam hasła do Panelu klienta JCHost.pl
Jeśli podczas logowania do Panelu klienta otrzymasz powiadomienie o nieprawidłowych danych do logowania lub nie pamiętasz hasła dostępu, skorzystaj, z widocznej w oknie logowania, opcji Nie pamiętasz hasła.
W kolejnym kroku wskaż adres e-mail, nazwę użytkownika, konta, do którego próbujesz się zalogować. Na adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem, umożliwiającym zmianę hasła dostępu (nadanie nowego hasła).
Kliknij link w wiadomości e-mail, a następnie w nowym widoku ustal i powtórz nowe hasło dostępu do swojego konta klienta. Wprowadź dwukrotnie to samo hasło, pamiętając, aby było silne. Unikaj używania popularnych słów, dat, imion. Kliknij Zapisz zmiany, aby ustanowić nowe hasło.
[alert style=”info”]Ważne! Skorzystanie z opcji Nie pamiętasz hasła, umożliwia zmianę obecnie ustalonego hasła na nowe. Podczas resetu hasła nie ma możliwości sprawdzenia, jakie hasło było ustalone i przypomnienia go. Każdorazowo zostanie ustawione nowe hasło. [/alert]
Jak wylogować się z Panelu klienta JCHost.pl
Po zalogowaniu do Panelu klienta nie zapomnij wylogować się z niego, jeśli skończyłeś pracę, zarządzanie usługami lub dokonałeś wszystkich płatności.
W Panelu klienta, po lewej stronie ekranu znajdziesz sekcję Skróty. Rozwiń moduł i kliknij Wyloguj się.