Jak włączyć widok konwersacji w poczcie WebMail?
Kiedy odbierasz nową wiadomość, pojawia się ona w skrzynce odbiorczej jako pojedyncze wiadomości. Kiedy prowadzisz korespondencję z wybranym adresatem, otrzymujesz od niego wiele wiadomości e-mail, które są wyświetlane na liście skrzynki odbiorczej. Jeśli korespondencja trwa już trochę czasu, może pojawić się konieczność powrotu do wybranej wiadomości. W zarządzaniu korespondent może widok a w przez wszystkich od słabych do adresata w jednym widok, w którym w każdej chwili będziesz mógł powrócić do poprzedniej wiadomości e-mail.
Widok konwersacji pomaga w zarządzaniu korespondencją e-mail z wybranym adresatem. Pozwala grupować wszystkie otrzymane i wysłane wiadomości w jedną konwersację, dotyczącą tego samego tematu. Kiedy wysyłasz wiadomość e-mail i otrzymujesz odpowiedź, w skrzynce odbiorczej otrzymasz jedną wiadomość zwrotną, natomiast w skrzynce nadawczej będziesz widział wysłaną do adresata wiadomości e-mail. Odpowiadając na wiadomości, domyślnie aktywna jest funkcja cytowania treści, na którą odpowiadasz. przy dłuższej konwersacji może to je kłopotliwe, dlatego że nie zobaczysz w cytowanych wiadomościach wszystkich informacji, które wysłałeś do adresata lub które otrzymałeś. Może to być zależne na przykład od tego, na którą wiadomość e-mail adresat odpowie. W konwersacji masz dostęp do wszystkich wiadomości e-mail i Możesz łatwo przeglądać całą korespondencję.
Jak włączyć widok konwersacji w poczcie WebMail?
- Zaloguj się do poczty Webmail.
- Skorzystaj z przycisku Opcje, aby przełączyć widok.
- Wybierz rodzaj listy: Lista lub Wątki.
Widok listy wiadomości e-mail:
Widok wątków (wiadomości wysłane i odpowiedzi na nie, jedna konwersacja).
Pamiętaj, że prowadzenie wielu korespondencji (wątków) z tym samym adresatem, powoduje wyświetlanie wielu konwersacji. Wątek powstaje w oparciu o korespondencję dot. odpowiedzi na określoną wiadomość, np. o tym samym temacie.