Jak ustawić wiadomość o nieobecności w poczcie Webmail?
Informowanie użytkowników o naszej nieobecności lub braku możliwości sprawdzenia poczty e-mail stanowi jedną z kluczowych funkcjonalności, która głównie znajduje zastosowanie w obsłudze firmy. Możesz w ten sposób potwierdzić, że wiadomość została dostarczona, a jednocześnie, że nie możesz odpowiedzieć lub, że wiadomość zostanie przekazana do osoby zastępującej Ciebie. Sprawdź, jak szybko ustawić powiadomienie o nieobecności w poczcie Webmail.
Jak ustawić wiadomość o nieobecności w poczcie Webmail?
- Zaloguj się do poczty Webmail
- Skorzystaj z przycisku Ustawienia.
- Wybierz Nieobecności.
- Wprowadź odpowiedź:
- Temat: podaj temat wiadomości zwrotnej,
- Treść: podaj treść wiadomości zwrotnej,
- Początek i koniec nieobecności: określ czas działania autorespondera,
- Status: jeśli chcesz, możesz wyłączyć ustawioną konfigurację i użyć jej w przyszłości.
- W ustawieniach zaawansowanych możesz wprowadzić dodatkowe opcje:
- Adres nadawcy odpowiedzi: opcjonalnie, podaj kto jest nadawcą wiadomości (uzupełnij jeśli adres e-mail ma być inny niż domyślny),
- Częstotliwość odpowiedzi: wskaż, co ile dni ma być wysyłana odpowiedź dla nadawców, którzy wysyłają do Ciebie wiele wiadomości, a nie chcesz, aby na każdą z nich wysyłana była odpowiedź,
- Akcje wiadomości przychodzących: co ma się wydarzyć z otrzymaną wiadomością, możesz, np. przekierować ją do innego użytkownika, np. pracownika zastępującego Cię.
- Zapisz ustawienia.
Jeśli status odpowiedzi ustawiłeś na włączone, na każdą otrzymaną wiadomość, system wyśle odpowiedź do nadawcy.