Jak ustawić podpis do wiadomości e-mail w poczcie Onet?
Podpis do wiadomości e-mail stanowi bardzo ważny element korespondencji, pozwalający na proste zidentyfikowanie nadawcy wiadomości, ale także przekazanie istotnych dla firmy informacji, np. dot. specjalnej oferty, promocji usług i produktów, itp.. Podpis do wiadomości e-mail możesz dodawać w każdym kliencie poczty. Jeśli korzystasz z Onet Poczta, możesz chcieć dodać podpis automatyczny, aby przy okazji prowadzenia korespondencji, poinformować adresatów wiadomości o zmianie adresu e-mail, na adres w JCHost.pl. Posiadając pocztę w JCHost.pl, możesz tworzyć konta e-mail we własnej domenie, np. imie-nazwisko@moja-nazwa.pl, a także otrzymujesz dostęp do poczty bez reklam i spamu. Zanim całkowicie przeniesiesz pocztę do JCHost.pl, sprawdź jak ustawić automatyczny podpis do wiadomości e-mail w Onet Poczta.
Automatyczny podpis do wiadomości e-mail
Prowadzenie korespondencji e-mail nie jest trudne, kiedy korzystasz z nowoczesnego programu do obsługi poczty e-mail, zainstalowanego na komputerze, urządzeniu mobilnym lub gdy uruchamiasz go w przeglądarce internetowej – poczta Webmail. Możesz wysyłać wiadomośc do wielu adresatów jednoczesnie, tworzyć reguły wiadomości, foldery poczty IMAP czy ustawić różnego rodzaju przekierowania.
Jednym z kluczowych elementów korespondencji e-mail jest podpis do wiadomości. Może on zawierać zwyczajne pozdrowienie, imię nadawcy, pełne dane nadawcy, dane firmy, a także zaproszenie, np. do skorzystania z promocji czy zapoznania się z ofertą firmy.
Bardzo wygodnym rozwiązaniem, jest konfiguracja automatycznego podpisu. Dodaje się on automatycznie do każdej redagowanej wiadomości. Nie musisz za każdym razem tworzyć go na nowo.
Skorzystaj z automatycznego podpisu w poczcie Onet, aby, np. poinformować adresatów wiadomości o zmianie adresu i przeniesieniu poczty do JCHost.pl – poczta bez reklam i poczta bez spamu.
Jak ustawić podpis do wiadomości e-mail w poczcie Onet?
- Zaloguj się do poczty Onet.
- Przejdź do sekcji Ustawienia > Konto > Podpisy
- Dodaj podpis.
- Wprowadź nazwę podpisu, a następnie formatuj treść.
- Zapisz, aby zapamiętać ustawienia.
Teraz wyślij nową wiadomość:
- Kliknij Napisz wiadomość.
- Na dole okna dialogowego wybierz podpis.
- Teraz wyślij wiadomość.
Możesz także skorzystać z pola DW i UDW, wysyłając e-mail do wiadomości adresatów lub do ukrytych odbiorców.