Jak opłacić zamówienie?
Możesz opłacić nowe zamówienie na etapie rejestracji usługi. Po przejściu do koszyka uzyskasz dostęp do płatności, a następnie zostanie wystawiona faktura VAT. Jeśli chcesz, możesz wstrzymać się z płatnością i wykonać ją później w Panelu klienta. Dotyczy to tak samo nowych zamówień, jak również przedłużenia ważności posiadanych usług. W tym artykule wyjaśniamy, w jaki sposób dokonać płatności za zamówienia i usługi widoczne w Panelu klienta jako nieopłacone.
Opłacanie zamówień dotyczy przede wszystkim sytuacji, kiedy rejestrujesz nową usługę, ale nie opłacasz jej na etapie rejestracji (w koszyku), a chcesz opłacić ją później, np. po okresie testowym, jak w przypadku usługi hostingowej. Możesz tego dokonać po zalogowaniu do Panelu klienta.
Jak opłacić zamówienie?
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Przejdź do sekcji Faktury lub wybierz Rozliczenia > Faktury pro forma.
- Wybierz nieopłaconą fakturę pro forma.
- W podglądzie dokumentu dokonaj płatności, wybierając odpowiednią jej formę, przelew bankowy lub płatność elektroniczną tpay.com, np. BLIK.
Płatność zbiorcza:
- Jeśli posiadasz więcej nieopłaconych usług i dokumentów, wybierz Rozliczenia > Płatność zbiorcza.
- Opłać wszystkie zaległe dokumenty i aktywuj lub przedłuż usługi.